Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu przedłuża nabór na stanowisko asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach realizacji Programu „ Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023 do dnia 20.08.2023 r.
Miejsce pracy – teren Gmina Dwikozy, w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej
Warunki zatrudnienia - umowa zlecenie w trakcie realizacji Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „ Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023
Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć:
- Osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta;
- Osoby posiadające, co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzieleniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu
Wymagania formalne kandydata na realizację usług:
- Osoby mające pełną zdolność do czynności prawnych
- Osoby niekarane, mające nieposzlakowaną opinię
- Osoby posiadają obywatelstwo polskie
- Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie powierzonych zadań
- Osoby mające umiejętność pracy z klientem i wysoką kulturę osobistą
Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy, studia podyplomowe, itp.
- dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (dopuszczalne jest, aby dokumenty zostały przetłumaczone przez samego kandydata),
- niekompletne i nieprzetłumaczone oferty nie będą rozpatrywane
Oświadczenia składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem i datą. Kopie dokumentów powinny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Usługi asystencji osobistej polegają w szczególności na pomocy asystenta w :
- wykonywaniu przez uczestnika czynności dnia codziennego
- wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem w wybrane przez uczestnika miejsc
- załatwianiu przez uczestnika spraw urzędowych
- korzystaniu przez uczestnika z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy) - zaprowadzaniu i odbieraniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki oświatowej
Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tą samą osobę maksymalnie do 12 godzin na dobę.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz lub za pośrednictwem poczty z adresem zwrotnym, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej – edycja 2023” w terminie do dnia 20 sierpnia 2023r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do PCPR w Sandomierzu).
Wszelkie informacje dotyczące Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2023” można uzyskać pod numerem telefonu 15 644 10 10 wew. 345